Найперше, що впадає у вічі на підході до вокзалу – це велодоріжки по обидва боки вулиці Петлюри фото: glavcom.ua
Більшість коментаторів пишуть про ще більшу транспортну плутанину, хаос та дискомфорт
Зміна схеми руху на столичній Вокзальній площі, з метою впорядкувати транспортні потоки, розділила громадськість на два табори. У мережі люди або активно підтримують нововведення, агрументуючи тим, що давно пора було і такі зміни наближабють Україну до цивілізованого світу. Але більшість коментаторів явно не задоволені змінами, люди пишуть про ще більшу транспортну плутанину, хаос та дискомфорт.
«На центральному залізничному вокзалі в Києві транспортна реформа: прибрали паркувальні місця, намалювали смугу для громадського транспорту, намалювали велосипедну доріжку!!!! і понатикували обмежувальних стовбчиків. Супер.
Люди вже скаржаться, що стало гірше, ніж було. Проблемніше стало запаркуватися, аби зустрічати/проводжати родичів/друзів. Місця очікування для таксі також відсутні, потрібно швидко висадити пасажира і їхати геть. Водії таксі у відповідь прибрали з фільтрів сектор «жд центральний», нехай на велосипедах тепер туди люди добираються», – написав Юрій Андрєєв.
«Цікаво подивитися коментарі через рік. Чи дійсно це не зручно чи просто незвично?», – написав Олександр Рудоманов.
Під його постом дописувачі почали ділитися власними враженнями. Найбільше киян дивують велодоріжки і хто ними буде їздити до вокзалу.
Також у мережі критикують схему руху, наголошуючи, що вона має дуже хаотичний вигляд. «От прямо вчора ввечері їхали на таксі і можу засвідчити, що скоро там будуть перестрілки між таксистами чи водіями, бо зрозуміти куди їхати абсолютно нереально. І так, о 22:50 там була пробка», – написав активіст Юрій Гончаренко у мережі.
Який вигляд зараз має столична Вокзальна площа після зміни схеми руху з метою впорядкувати транспортні потоки: відео “Главкома” pic.twitter.com/uCVNQVPcS7
— ГЛАВКОМ (@GLAVCOM_UA) October 22, 2024
Нагадаємо, кілька днів тому на столичній Вокзальній площі було змінено схему руху, щоб впорядкувати транспортні потоки. Тепер різні види транспорту будуть їздити окремими смугами, а місць для паркування приватного транспорту практично не лишилося. «Главком» побував на місці і побачив, як Центр організації дорожнього руху впроваджує нововведення.