Кілмер підкреслив, що автомобілі з пробитою прокладкою головки блоку циліндрів можуть виділяти білий дим, коли двигун працює на холостому ходу.
Кілмер розповів, як визначити, чи вибухнула прокладка головки блоку циліндрів автомобіля / колаж УНІАН, фото Вікіпедія, скріншот
Скотті Кілмер, який працює механіком понад 55 років, поділився простою попереджувальною ознакою, яка може допомогти їм уникнути погіршення серйозної проблеми з двигуном.
У недавньому відео він закликав усіх водіїв приділити 30 секунд на перевірку того, що прокладка головки блоку циліндрів вибухнула, попередивши, що її ремонт може бути дуже дорогим, пише Daily Express.
“Сьогодні я покажу вам, як визначити, чи вибухнула прокладка головки блоку циліндрів вашого автомобіля. Зараз роботи із заміни прокладки головки блоку циліндрів дуже дорогі. Це не прокладка клапанної кришки тут зверху, а прямо посередині, коли головка торкається блоку – дуже дорого. Коли двигун холодний, зніміть кришку радіатора і зазирніть всередину. Потім запустіть холодний двигун, і якщо ви побачите бульбашки, що виходять, прокладка головки блоку циліндрів вибухнула. Якщо охолоджувальна рідина має вигляд пінистої, як молочний коктейль, значить, прокладка головки блоку циліндрів вибухнула”, – пояснив він.
Відео дня
Зазначається, що прокладка головки блоку циліндрів створює компресію в двигуні, герметизуючи камеру згоряння і запобігаючи витоку або змішуванню охолоджувальної рідини та оливи.
Якщо прокладка виходить з ладу, водії, швидше за все, виявлять, що двигун перегрівається набагато швидше, і, якщо її не перевірити, це може також призвести до серйозного пошкодження інших компонентів. Ремонт може бути дуже дорогим.
Кілмер також підкреслив, що автомобілі з пробитою прокладкою головки блоку циліндрів також можуть виділяти білий дим, коли двигун працює на холостому ходу. Він додав:
“Якщо ви бачите клуби білого диму, що виходять із вихлопної труби, це означає, що охолоджувальна рідина потрапляє у вихлопну систему, і цього безумовно не повинно бути”.
Зазначається, що вихлопний дим зазвичай стає білим, коли прокладка головки блоку циліндрів виходить з ладу через спалювання охолоджувальної рідини двигуном. Крім регулярної перевірки компонентів двигуна на предмет ознак несправності, водії можуть уникнути дорогого ремонту, контролюючи систему охолодження.
Крім того, регулярно перевіряючи рівень охолоджувальної рідини під капотом, водії зможуть уникнути проблем, викликаних перегрівом автомобіля.
Поради Скотті Кілмера
Один із найпопулярніших YouTube-блогерів, присвячених автомобілям, дав водіям, які подорожують на короткі відстані, корисну пораду, яка може допомогти запобігти дорогим поломкам.
Скотті пропонує водіям не боятися час від часу збільшувати оберти двигуна, заявляючи, що багато сучасних двигунів розраховані на роботу на високих швидкостях.